Sunday, April 16, 2006

حفلات من زمن مضي


دي صورة ليا من زمان وانا باغني في إحدي الحفلات والمكان كان في قرية فينيسيا بالمنوفية, أيوة المنوفية مانا برضة كنت مستغرب ..
كنت ومازلت باحب الموسيقي والغناء وكنت زمان غاوي أغني في الحفلات ( الخيرية وغير الخيرية ) وكمان في الأفراح وفي شارع الهرم ( كازينو الليل ) وفي الفنادق العائمة وخلافه, كانت أيام ماتتنسيش وبرضه كانت مهمة قوي في تكوين شخصيتي بعدين , صحيح كنت باتعب ومابنامش كويس بس إكتسبت صلابة التحمل ومرونة التعامل مع الناس , طبعا كنت شيك زي مانتوا شايفين

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

شكلك حلو بس يارب الحفلة الجاية تكون في التليفزيون

10:48 pm  
Anonymous Anonymous said...

أكيد انت كل ما تبص للصوره دى تبتسم وتقول: ياااه.. كانت ايام حلوه
مع ان قدامك الفرصه انك تعيش ايام احلى
هى الدنيا كده.. يوم ليك ويوم عليك ( على رأى حبيبتك ذكرى )
ان شاء الله اشوف على البلوج ده صور حفلات كتيره ليك

1:04 am  
Anonymous Anonymous said...

مبروك هاني...والحفله الجايه تعزمنا عليها..ماشي؟

6:57 pm  
Blogger Hanytoto12 said...

مش بقول واضح يا ست ميمي إنك واخده موقف عدائي مني؟

7:06 pm  
Anonymous Anonymous said...

ميمي مش وخدة موقف منك هاني هي بس اسلوبها غريب شوية ممكن تكون دي طريقتها بس الفنان الي عاوز يوصل لازم يتقبل اي راي مهما كان وعليك انت واصحابك تغيرو الاي دة لصالحكم انتم الله معكم ترتبكم في الاصوات ودي وجهة نظري الاول هاني والثاني رامي والثالث عمرو
انوش الحب كلة

12:37 pm  
Blogger Hanytoto12 said...

أكيد كلامك صح يا أخت ميمي

2:04 pm  
Anonymous Anonymous said...

ازيك يا موززوحشتيني قوي..شوشو بتمسي عليك وبترميلك بوسك..يا وحش نفسي أشوفك بقالك كتير غايب عننا وشكلك نسيتنا..يارب تعبرنا وتورينا وجهك الكريم وتطمنا عليك يا قمر المسرح ونجم الجيتار.وعرفت انك خطبت ياوحش طب قللي ولا اللي كان بينا مش عيش وفراخ مضروبة بالنار وهي بتجري في التراك بتاع الملاعب..

أختك الحبوبة الأمورة شيماء علي ندا

11:22 pm  
Anonymous Anonymous said...

شكلك حلو اوى مافيش صور تانى وانت فى فينيسيا

3:17 pm  
Blogger iman said...

هاني انا في صدمة مش قادرة افوق منها
انت عارف انا مين؟

هاني انا لسة دلوقتي ومن خمس سنين بسمع او اشوف حاجة عنك

يمكن تكون عرفتني

يمكن تكون ناسيني

بس انا متاكدة زي منا شايفة صورتك قدامي دلوقتي اني في بالك زي ما انت في بالي


هاني اخوية الطويل

ايمان vivaitalia9

فاكر

12:33 pm  

Post a Comment

<< Home